پیش‌بینی بارش شدید باران در ارتفاعات تهران، مازندران و 3 استان دیگر

پیش‌بینی بارش شدید باران در ارتفاعات تهران، مازندران و 3 استان دیگر

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران همراه با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای عصر و شب امروز در ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی اکنون کشور افزود: برای دو روز آینده رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، قزوین، اصفهان، نیمه غربی یزد، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران، غرب گلستان، سیستان و بلوچستان، غرب کرمان، جنوب و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام هشدار قبلی شدت بارش‌ها برای امشب در ارتفاعات مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان پیش بینی می‌شود و هشدار طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیل‌ها و تندبا‌های لحظه‌ای صادر شده است.
به گفته کارشناس هواشناسی از یکشنبه هفته آینده، جوی آرام برای سراسر کشور پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: امروز و فردا در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور به ویژه منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی در جاده‌های مواصلاتی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
به گفته گودرزی، آسمان تهران امروز صاف تا نیمه‌ابری، همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد در عصر امروز پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha